İletişim Formu

 

Jonah Mowry: 'Whats goin on..'

Hiçbir şey söylemeden yalnızca sizleri videoyla baş başa bırakıyorum. Yazılanları anlamayanlar için alta dilim döndüğünce çevirisini yapacağım.



- Merhaba ! :) Ben Jonah !
- Mutlu görünüyorum değil mi ?
- Güzel, ama gerçekte öyle değil. Gördüğünüz ne varsa, hepsi sahte benim.
- Ama ben gerçek Jonah Mowry'im. Bazı şeyler yaptm...
- Gurur duymadığım şeyler.
- Defalarca kendimi kestim. Yara izlerim var.
- İntihar bir seçenekti... Çoğu zaman.
- ... Kendimi ilk kestiğimde 2. sınıftaydım.
- Hergün alay edildim... Alaylar 1. sınıfta başladı.
- ve bir sonraki ay 8. sınıfa başlıyorum.
- Hazır değilim... Geriye bir tane yakın arkadaşım kaldı.
- Geri kalanları Liseye başlıyor.
- Korkuyorum.
- Geri dönmeye.
- Çok fazla insan benden nefret ediyor.
- Neden olduğunu bilmiyorum...
- ama sanırım tahmin edebiliyorum.
- Çünkü bir şekilde ben de kendimden nefret ediyorum.
- "Gay, İbne, Yar.ak, Eşcinsel, G.tlek."
- Liste uzadıkça uzuyor.
- Bunu daha fazla yapamayacağım !!!
- Yıkılmaktan yoruldum.
- Kendimi yeniledim ama tekar yıkıldım.
- Ama... Hiçbir yere gitmiyorum...
- Çünkü ben bundan daha GÜÇLÜYÜM...
- ve... Burada olmak için milyonlarca sebebim var.

Son söz olaraktan bunu samimi olarak söylüyorum. Ne için olursa olsun, bu yaşdaki çocuklara - isimsiz, göremediğimiz belki daha da büyüklerine - bu kadar büyük acıları yaşatan, böyle zor bir hayatı sürmek zorunda bırakan tüm insanlığa lanet olsun. Bunun ne Din'le, ne erkeklikle ne de başka bir şeyle zerre kadar alakası yoktur. Kimse birbirinden, arkadaşlarından ve en önemlisi kendinden umudu kesmesin ! Onlar bir düşürüyorsa biz bin ayağa kalkalım. Diğerlerinden Asla Daha Kötü Değilsiniz ! Asla Yalnız Değilisiniz ! Sevgilerin en güzeli, Sevgilerin her türlüsü bizle olsun.

Tüm Yorumlar

İçinde Halen Daha Temiz Kalmış Bir Şeyler Saklayan Blog Sahibi "Gökhan elKhalisi" (:

Unknown

0   yorum

Yorum Gönder

Cancel Reply