İletişim Formu

 

Benim Çocuğum Belgesel Filmi

Selamlar; Doğudan Batıya, Kuzeyden Güneye Uzanan Güneşin Tüm Altın Çocuklarına,


Biliyorum, uzun zamandır yazmıyordum. Açıkcası bunun için geçerli bir sebebim de yok. Hemen kısa bir özet geçelim o vakit. Üniversite hayatımdaki son dönemece girdim. 4. senemin 2. döneminde, geriye kalan tek ders ve bir bitirme projesi ile koca bir dönemi geçireceğim. Yani bu da demek oluyor ki haftanın sadece 1 günü okula gideceğim ve o da sadece 3 saat sürecek. Peki bu durumda ben okula gider miyim ? Genellikle hayır :D Saolsun dersi benim yerime seçip, benim yerime danışmanıma onaylatan, üstelik 4 senedir kendi imzamı benden daha güzel atan ve numaramı kendi numarası gibi ezbere bilen çok sevdiğim iki heterocan arkadaşım da benimle aynı şubeyi aldılar. Böylece derse gitmem için imza bahanesi ortadan kalkmış oluyor. Tek geçerli sebep onlarla yapılacak bir ders sonrası sürtme etkinliği olacak o kadar. İşte sadece o günlerde gideceğimi düşünüyorum. Neyse, belki seviniyorsunuz da yazmıyor oluşuma, bunu bilemiyorum. Fakat vururum lan sizi ne demek seviniyorsunuz. Yazmamamın tek sebebi anlatacak bir şeylerimin olmaması bu günlerde. Yani bildiğiniz başı boş, bomboş günler geçiriyorum tamamen :D Bundan mütevellit boş beleş mevzuları yazarak kalitemi düşürmek de istemiyorum B|




Neyse gelelim bugün neden karalama yaptığımıza. Bilmiyorum, biliyor musunuz, önümüzdeki haftalarda bizler için çok önemli bir etkinlik olacak. Yönetmenliğini "Can Candan'ın" yaptığı - ki adamı tanıyor havaları veriyorum, oysaki ilk defa duydum adını, bu da benim ayıbım olsun. - "LISTAG / LGBTT Aileleri İstanbul Grubu" tarafından da desteklenen "BENİM ÇOCUĞUM" isimli uzun metraj belgesel filmin gösterimi yapılacak. LISTAG ve diğer LGBTT kurum, kuruluş ve örgütler hakkında detaylı bilgiyi bu yazımızda bulabilirsiniz.

Yazımın altında bu uzun metraj belgeselin bir de fragmanını göreceksiniz. Bana kalırsa - fragmandan yola çıkarak konuşuyorum - gayet başarılı bir yapım olmuş gibi geliyor. Zaten konu olarak bizi anlattığından ilgimizi çekmemesi imkansız gibi bir şey. Neden bu kadar bu belgesel/film konusunda heycanlandığıma gelecek olursak, kendinizi anlattığınız ama içine halen daha tam olarak sindirememiş arkadaşlarınız veya ailenizden birileri varsa gönül rahatlığıyla izletebileceğiniz bir  yapım. Böylece sizleri, bizleri çok daha iyi anlama fırsatı bulacaklar. Bu yapımın hazırlanmasında emeği geçen başta yönetmen Can Candan ve desteklerinden ötürü LISTAG grubuna bir eşcinsel birey olarak binlerce kez teşekkür ediyorum. Eminim ki pek çok başka kişi ve kurumların da desteği vardır. Burada ismini bilemediğim o herkese de ayrıca teşekkür ederim. 

Ve işte bahsettiğim "Benim Çocuğum" isimli uzun metraj belgesel filmimiz :



Şimdi bu kadar bilgiden sonra "Benim Çocuğum" belgeselinin gösterime ne zaman ve hangi salonlarda gireceğini gösterelim. Yalnız bunu belirtmeden önce sizlere çok önemli bir uyarı yapmak istiyorum. Verilen tarihlerde bu belgesel/film sadece tek sefere mahsus olmak üzere gösterilecek. Yani bu sıradan bir film olmadığı için ilgili salonlarda belli bir süre boyunca gösterimde kalacak bir yapım değil. Bundan mütevellit rezervasyon işlemlerinizi son güne bırakmayınız diyorum. :) ve işte filmin gösterime gireceği salonlar, tarihler ve saatleri :

21 Şubat 2013 Saat : 19:30
İSTANBUL
Cinemaximum İstinye Park

22 Şubat 2013 Saat : 17:00
İSTANBUL
Cinemaximum Budak

23 Şubat 2013 Saat : 17:30

İSTANBUL

Cinemaximum Budak


24 Şubat 2013 Saat : 13:00
İSTANBUL
Cinemaximum Fitaş - Salon 4


01 Mart 2013 Saat : 15:00
ANKARA
Cinemaximum Cepa - Salon 2


02 Mart 2013 Saat : 13:00
İZMİR
Cinemaximum Forum - Bornova


Önemli Not : Şimdi burada benim şehrim yok diye hayıflanmayın. Zira "!F / Uluslararası  Bağımsız Filmler Festivali - 12th International Independent Film Festival" iş birliğinde olduğunu sanıyorum, Türkiye'deki ve bir kaç farklı ülkedeki tam 31 farklı noktada - tarihe ve saate mutlaka dikkat edin - ; 24 Şubat 2013 Saat : 13:00'da eş zamanlı gösterimi yapılacak. Aşağıdaki iki resimde gösterimin yapılacağı iller ve salonlar hakkında detaylı bilgi bulunmaktadır. Lütfen göz atın.



"Benim Çocuğum" belgeseliyle alakalı olarak göz gezdirebileceğiniz ve bilgi alabileceğin diğer siteler için ; 

"Benim Çocuğum" Belgeseli İnternet Adresi

!F İstanbul İnternet Adresi

Listag Film Facebook Sayfası

Resmi Listag Facebook Grubu

Listag WordPress Blogu

Filmi bir şekilde kaçıracak olan arkadaşlar için daha sonraları sanıyorum ki dvd veya internetten yayınlanma seçenekleri olacakmış. Fakat lütfen buna güvenmeyin. Kim bilir olsa bile ne zaman yapılacak. Böyle bir yapım karşınıza gelmişken ilgili salonları mutlaka doldurun :)

Son olarak da şunu belirtmek istiyorum. Birer eşcinsel birey olarak lütfen filmin gösterimi boyunca tüm salonları tıklım tıklım doldurun. Eğer ki daha fazla sesimizin duyulması ve bu tarz gösterimlerin çoğalmasını istiyorsak öncelikle bizlerin buna destek olması gerekiyor. Eğer ki o tarihlerde farklı sebeplerden dolayı izleyemeyecekseniz bile en azından bu ve benzeri yazıların diğer eşcinsel bireyler tarafından okunmasını ve görülmesini sağlayın. Toplumda bir şeyleri değiştireceksek, azıcık dötünüzü kaldırın da şu filme gidin :D :D

Alayınıza Koccaman Öpücükler gönderiyorum. Unutmayın Sen Varsan, Biz de Varız. Yalnız Değiliz !


Tüm Yorumlar

İçinde Halen Daha Temiz Kalmış Bir Şeyler Saklayan Blog Sahibi "Gökhan elKhalisi" (:

Unknown

0   yorum

Yorum Gönder

Cancel Reply